23/12




I've got skills. Hihi, nej men herregud pepparkakshus snacka om att man måste ha tålamod - vilket jag inte har! Det här var det fulaste jag sett.. men jag lägger upp bilden för att få lite julstämning här i bloggen hahahaha.. inget annat.
Naaae.. man kan inte vara bäst på allt!
Ok nu ska jag iaf berätta.. igår så blev alla julklappar iaf köpta, kändes muy bien. Sen så var det hem till Marina direkt efter, där vi åt, skrattade, åt, skrattade, skrattade ännu mer, tog bilder, och kollade på Beck. En toppenkväll alltså, tack för en bra dag/kväll/natt! Vi sov alltså där, sen vid 1 var det dags att dra hem, för att sedan dela ut tidningar, sen var det hem igen och slå in julklappar, fick liiite hjälp av Emilia och Robert.. ha ha naaaaat! Dom sög på att slå in julklappar! (; säger vi.
Iaf, sen började jag med städningen i mitt rum, och har också bakat pepparkakshus. Nu måste jag städa ääännu mera! Ni kan få se bilder när det är klart.. (vilket kan bli inatt!) HAHA. Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0