-

OK, jag hatar rubriker haha därför blev det ett streck haha. Iaf, dagen / kvällen har varit jätte trevlig.. när Alicia kom så drack vi julmust och åt kanellängd och pratade om det senaste haha (; sen så kom Emilia, och vi snackade ännu mer, och tänkte gå på bio men vi orkade inte så vi kollade på en film jag laddat ner, Georgia Rule hette den.. m. Lindsey Lohan, den var faktiskt asbra. Lite seg ibland, men annars bra! Sen ringde vi PC. Haha Alicias förkortning.. och fyfaaaan vad vi garvade! Dog nästan hahaha fan vad skön du är Alicia!
Iaf, imorgon så fortsätter min julklappsrush.. måste hitta något! Jag, syrran och Alicia ska leta som fasen imorgon.. hihi.
Men nu blir det någon BECK film som går på tv, så jag ska vara social m. familjen nu, ciaos!

Alicia jumpiiing. GE MIG SOMMAREN TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: A

hahaha det var roligt!

haha kolla mig på studsmattan..

2008-12-21 @ 12:09:10
Postat av: emelie

hahahaha chiilenare!

men bilden blev flashig!

2008-12-21 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0